Θεόδωρος Κόντες: Ούριος άνεμος για τον θαλάσσιο τουρισμό

Το 2023 αποδείχθηκε μια πολύ καλή χρονιά τόσο για την κρουαζιέρα όσο και για το yachting - Είναι όμως πολλά αυτά που πρέπει να γίνουν σε επίπεδο υποδομών στις μαρίνες και τα λιμάνια - και ειδικά στον Πειραιά
Ο θαλάσσιος τουρισμός είναι ένας ακόμη κλάδος της θαλάσσιας βιομηχανίας όπου η Ελλάδα πρωταγωνιστεί ακολουθώντας τα χνάρια της εμπορικής ναυτιλίας – τόσο στην κρουαζιέρα όσο και στο yachting. Το 2023 αποδεικνύεται μία ακόμη πολύ καλή χρονιά. Ωστόσο, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Οι ελλείψεις θέσεων σε μαρίνες, η ανάγκη αναβάθμισης των εγκαταστάσεων λόγω των υπερσύγχρονων yachts, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται -μεταξύ αυτών και τα υβριδικά-, αλλά και ο ρόλος του λιμανιού του Πειραιά στο μέλλον είναι θέματα που απασχολούν τον ευρύτερο κλάδο. Στο μεταξύ οι εταιρείες κρουαζιέρας αναδιπλώνονται στην Ανατολική Μεσόγειο μετά την έναρξη των ισραηλινο-παλαιστινιακών συγκρούσεων. Ακυρώνουν τις προσεγγίσεις τους και αναπληρώνουν τα κενά στα δρομολόγιά τους επιλέγοντας ελληνικούς προορισμούς.
Τα στοιχεία που παραθέτει μέσω του «business stories» ο Θεόδωρος Κόντες, επίτιμος πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας και διευθυντής της Majestic International Cruises, είναι εντυπωσιακά και αποτυπώνουν με ξεκάθαρο τρόπο την πραγματικότητα.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr