Η Λένια Μαυρίκου για την ΙΤΒ - Αισιόδοξα τα μηνύματα για τον τουρισμό - Μηνύματα με αποδέκτες

- «Συγχαρητήρια στη περιφερειάρχη κ. Ρόδη Κράτσα»
Η (Επιχειρηματίας ), μιλά ΕΚΤΕΝΩΣ , στο IonianRadio.gr μετά την επιστροφή της από την ΙΤΒ
«Μεταφέρω τα συλλυπητήρια μου στις οικογένειες των αδικοχαμένων.
Ότι κι αν πούμε τώρα, οι δημοσκοπούσης που γίνονται μόνο και μόνο είναι λάθος από ανθρώπινη άποψη.
Εγώ θα πω ότι θέλω να λάμψει η αλήθεια και θα ήθελα να σιωπήσουμε και να δώσουμε τα ειλικρινά μας συλληπτήρια.
Κάποια κόμματα που παίρνουν θέση, μόνο από ανθρώπινη πλευρά να το δούμε είναι λάθος.
Δεν είδα ανάλογη κατάσταση στην τραγωδία στο Μάτι.
Όλοι έχουμε λυπηθεί, ήταν αθώες ζωές , που μετά το 3ημερο επέστρεφαν σπίτι τους .
Πρέπει η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη. Όλα είναι στον αυτόματο. Από έτος σε έτος πηγαίνει στο χειρότερο αντί να αλλάζει αυτό.
Έπρεπε να χαθούν τόσες ζωές, για να δούμε τι γίνεται πίσω από την ωραία όψη του ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πλέον η δικαιοσύνη πρέπει να δει τι συμβαίνει.
Όσο αφορά το κομμάτι του τουρισμού, δεν θα επηρεαστεί από το γεγονός στα Τέμπη. Το τραγικό γεγονός με τον σεισμό στη γειτονική Τουρκία δεν επηρέασε.
Στην ΙΤΒ η Τουρκία ήταν από τους προορισμούς που επιλέγονταν. Ο σεισμός ήταν ένα φυσικό φαινόμενο. Οι τουρίστες που έρχονται στη Ελλάδα δεν έρχονται με τραίνα. Εννοείτε ότι γίναμε σαν Ελλάδα πάλι το μαύρο πρόβατο. Όμως κατ εμέ δεν θα επηρεαστεί ο τουρισμός στην Ελλάδα.
Θα είναι μία καλύτερη χρόνια και από το 2019, θα έχουμε μεγάλη ροή τουριστών και με την κρουαζιέρα.
Βλέπουμε πτήσεις που ήδη έχουν ξεκινήσει και τέλος Μάρτη δειλά δειλά ξεκινάνε οι τουρίστες και στο νησί μας.
Θέλω να επισημάνω , πρώτον ότι σε ρυθμό αφίξεων θα είμαστε καλύτερα από το 2019 , όμως ο επιχειρηματίας θα έχει περισσότερα έξοδα και θα πρέπει να κρατήσει ισορροπία μεταξύ εσόδων και εξόδων.
Και το δεύτερο είναι, ότι βλέπουμε πως όλα είναι ρευστά και θα πρέπει να έχουμε ένα plan b. Βλέπουμε ότι μετά τα Τέμπη όλα άλλαξαν.
- Τα μηνύματα που έλαβε η επιχείρηση μας από την ΙΤΒ
Η Ζάκυνθος τα τελευταία χρόνια, έχει αναβαθμίσει το τουριστικό της προϊόν από πλευράς επιχειρηματιών. Συγχαρητήρια στη περιφερειάρχη κ. Ρόδη Κράτσα , που είχαμε εξαιρετικό περίπτερο στο Βερολίνο και συγχαρητήρια και στην Κεφαλονιά βγήκε πρώτο νησί
Η Ζάκυνθος δεν είναι έτοιμη να ανταπεξέλθει σε 12μηνη σαιζόν. Θα υπάρξει και στη σαιζόν του καλοκαιριού, τεράστιο πρόβλημα με το νερό . Έχουμε νέες μονάδες που ανεγέρθησαν και δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε. Όταν πληρώνει ο τουρίστας και έρχεται και έχουμε έλλειψη στο νερό, αυτό σημαίνει ότι δεν είμαστε έτοιμοι. Οι δρόμοι, τα σκουπίδια… όχι δεν είμαστε προετοιμασμένοι, δεν είμαστε έτοιμοι.
Βρέθηκα στη κοπή πίτας των ξενοδόχων και όλοι είχαν να πουν. Όταν ρωτήθηκαν πρόσωπα του δήμου για το τι θα γίνει με τα απορρίμματα, σιγή. Πρέπει να δούμε λίγο πιο πέρα. Τι ; Να δούμε έργο πριν τελειώσει η θητεία του; Δεν είμαι ευχαριστημένη με το δήμο. Στα καρναβάλια έμεινα έκπληκτη με την καθαριότητα.
Στα ορεινά δεν υπάρχουν οι κλίνες που υπάρχουν στα παραθαλάσσια. Είναι μη συγκρίσιμο.
Είμαστε εδώ να δούμε τα έργα. Ο κ.Σπίνος που πραγματικά εκτιμώ σαν άνθρωπο εκπροσώπησε το Δήμο στην πίτα των ξενοδόχων. Η Δημοτική Αρχή , γιατί άφησε τόσα καλοκαίρια το νησί με απορρίμματα στους δρόμους και περιμένουμε το τελευταίο καλοκαίρι της θητείας;
Ο κάθε ζακυνθινός , ο κάθε επιχειρηματίας, όπως είναι σωστός στους φόρους που πληρώνει, έτσι περιμένει και την υλοποίηση των έργων από πλευράς δημοτικής αρχής.
Στην Ελλάδα έχουμε μάθει ο καθένας να βολεύεται από μικρή ηλικία. Δεν είμαι αυτής της τακτικής. Βλέπω πρόσωπα που βγαίνουν ανοικτά και στηρίζουν πρόσωπα. Δεν μου αρέσουν πρόσωπα που φεύγουν από περιφέρεια και πάνε δήμο ή το αντίθετο.
Κλαίοντας το συμπέρασμα είναι ότι η Ελλάδα είναι ψηλά και τα πρώτα δείγματα μαρτυρούν υψηλά επίπεδα σε κρατήσεις
Η TUI πιστεύει στον τουριστικό προορισμό της Ζακύνθου.
Ζηλεύω στην Κεφαλονιά την συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων και αρχών. Η TUI επιλέγει Ρόδο, Κω, Ζάκυνθο, Κυκλάδες και αυτό δείχνει το άλμα μας. Όμως το μεγαλύτερο μέρος που έκανε το άλμα αυτό , η Ζάκυνθος το οφείλει σε κάποιους επιχειρηματίες.
Εγώ προσπαθώ και σαν τόπος να έχουμε επαναλαμβανόμενους πελάτες. To brand name, υπάρχει παντού. Η Ζάκυνθος δεν έχει προβάλει την ιστορία του τόπου, τη φυσική ομορφιά. Οι παραλίες μας χωρίς την ιδιωτική πρωτοβουλία είναι σε άθλια κατάσταση, παντού σκουπίδια, λύματα μέσα στη θάλασσα.
Μετά τον Οκτώβριο που λήγει η βασική τουριστική σαιζόν, η Ζάκυνθος δεν μπορεί να φέρει άλλους τουρίστες. Τα Χριστούγεννα γιατί να έρθει ο κόσμος; Ας παίρνουμε παράδειγμα όπως στα Τρίκαλα .
Το Πάσχα ναι ίσως θα μπορούσε να γίνει μία σωστή συνεννόηση των αρχών .
Υπάρχουν και εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως είναι ο Πράσινος Τουρισμός που δεν υπάρχει η Ζάκυνθος σε αυτή την κατηγορία»