Skip to main content

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

Για πρώτη φορά οι Βίλες της Ζακύνθου WTM London - Σημαντικές επαφές – Τα βασικά συμπεράσματα για το 2025

Για πρώτη φορά οι Βίλες της Ζακύνθου είχαν εκπροσώπηση στη Διεθνή Τουριστική έκθεση του Λονδίνου. World Travel Market - WTM London

Με αρκετά σημαντικά ραντεβού , με έντυπο υλικό που διαφημίζει τα καταλύματα των μελών μας και αναδεικνύει τη Ζάκυνθο & τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού αλλά και λαμβάνοντας μέρος σε ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και meet ups, είχαμε την ευκαιρία να προωθήσουμε το προϊόν μας να λάβουμε τα μηνύματα για τη νέα σεζόν και τις τάσεις αυτής και να συζητήσουμε την πορεία και τις παραλείψεις για τη τουριστική σεζόν που έφυγε.

Η πρόεδρος Λένια Μαυρίκου και ο Αλέξανδρος Θωμόπουλος παρευρέθηκαν σήμερα και εκπροσώπησαν τις βίλες

-       Τα μηνύματα που λάβαμε

Συναντηθήκαμε με μεγάλες αγορές που ήδη υπάρχουν στο νησί μας αλλά και με αγορές που στοχεύουν στο άνοιγμα νέων προορισμών .

-       Τα βασικά συμπεράσματα για τη σεζόν του 2025 

Ο τουριστικός κλάδος βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη, με νέες τάσεις και προκλήσεις να αναδύονται παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα. Από τις αλλαγές στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών και την ανάδειξη νέων αγορών, μέχρι τη διοργάνωση καινοτόμων εκδηλώσεων και την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, ο κλάδος προσαρμόζεται διαρκώς στις νέες απαιτήσεις. Οι πρόσφατες εξελίξεις αποκαλύπτουν ένα δυναμικό τοπίο που διαμορφώνει το μέλλον του τουρισμού τόσο σε διεθνές όσο και σε εθνικό επίπεδο.

•Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α’ τρίμηνο

•Νέες προκλήσεις και ζητούμενα από τους τουρίστες . 

•η σεζόν 2025 θα είναι θετική χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό αλλά ΠΟΛΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ

•Value For Money (θα ζητούν αυτο ακριβώς που πληρώνουν)

•Βιώσιμο κατάλυμα μα και προορισμός

•Αποσυμφόρηση από το άγχος της καθημερινότητας και των πόλεων

•Έξυπνα τεχνολογικά καταλύματα

•Ο προορισμός να του δίνει διάφορες δραστηριότητες και εμπειρίες, δεν θα μένουν πια στο ήλιος και θάλασσα.

Με όσες εταιρείες βιλών συζητήσαμε τόνισαν 3 θέματα για το νησί

 1. ΑΝΟΙΧΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ,ΝΕΡΟ,ΥΠΟΔΟΜΕΣ και κυρίως ΠΤΗΣΕΙΣ 

Και επέμειναν στα παρακάτω

•ΦΟΡΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΕ ΒΙΛΕΣ 

εξέφρασαν την αντίθεσή του σε μέτρα αμιγώς εισπρακτικού χαρακτήρα που επιβαρύνουν την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.(Συγκριτικά με άλλους προορισμούς που δεν λειτουργούν με τέτοιο κόστος φόρων)

•Προστασία της Φύσης να δώσουμε σαν κλάδος και σαν προορισμός  έμφαση στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Η Ζάκυνθος ήταν είναι και θα είναι ένας από τους αγαπημένους προορισμούς των Βρετανών και όχι μόνο. Ήδη υπάρχουσες εταιρείες (Βιλών)αλλά και νέες , επεκτείνουν και ξεκινούν το πρόγραμμα τους στη Ζάκυνθο και αναζητούν βίλες με συγκεκριμένα κριτήρια.

Οι επισκέπτες αναζητούν την ιδιωτικότητα που προσφέρει η βίλα μα πια δεν μένουν σε αυτό, αναζητούν και τις έξτρα , εξατομικευμένες παροχές.

Δείτε επίσης

του Δημήτρη Τετράδη
"Συντονιστείτε"